Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, november 17, 2005

Sűrű, de jó

Tegnap este délután kezdődött, amikor is egy rövidnek igérkező telefonhívásból egy másfélórás interjú kerekedett, fura volt, fizetéstől az asztal megmutatásáig volt minden, de aztán nem maradtunk semmi konkrétban, pedig én eröltettem picit. na majd megláttyuk. aztán meg rohanvást haza, aláírni is kellett volna, az is elmaradt, jó azt ma bepótoltuk, meg a rendőr is megbüntetett, na szóval tegnap lett egy jó nyugis este, hármasban néztük a Promenád a Gyönyörbe c filmet, hát én megmondom kerek perec nem tetszett, de jól jött ki, kedves társaság, 8-ig aludtam! Nagy szó! Na ma meg a kollégák jöttek vacsira, forralt bor, leves, aztán még egy adag leves és végül még egy adag leves, de ez már a kollégák után. Azt vettem észre, hogy kolléganőim körbe állnak és figyelik hogy főzök, csinálok koktélt, vagy mosogatok. Atán mégse ragadtatta el egyik se magát arra, hogy meghívja a társaságot. hehe, a jófej én vagyok (na jó, számozott Gere borral jöttek: )

Szombaton meg irány délnek! juhéj.

Ma csomagoltam, de nem köszönték meg. Ez már csak ilyen.

1 Comments:

  • che... no se entiende un carajo!
    qué es esto? un blog ruso?
    para colmo, todo mal, porque parece que es gracioso, bah, digo... porque hay muchos signos de admiración y de interrogación, bien expresivos, osea...
    pero bueh, en fin, no se entiende nada desde estas latitudes argentinas...
    che, y el inglés?
    Do you read some english?
    you are russian?
    i can understand a little of english...
    et je parle un peu français

    By Blogger A.-, at 9:37 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home