Ceci n'est pas une pipe

szerda, november 09, 2005

Szépülő Városközpont

Most, hogy egy napot itthon nyomtam, kimentem az utcára, hát élveztem a környékem. Tök jó itt lakni! A szimpatikus politikustól a vastag aranyláncos kopasz suhancig mindenféle népek, a képkeretező... hihi, ő is vicces volt, de minden annyira flottul ment, nap is süt, gyerekek az iskolaudvaron segítenek a két hajlotthátú melósnak puha utcai burkolatot letenni, az étkezdében már csak pulyka brassói van, meg csalamádé és persze málnaszörp. Kaja közben az egyik régi exem két copffal megállt a fénymásolda előtt, elnyomta cigijét, majd bement és láttam öreg vizslát sétáltató fiatal srácot, meg isiből hazatémfergő gimnazistát.

Csináltassatok nekem egy Újlipótváros tréninget!!! Akarom!

és amitől majd behugyozok... :
google earth nézegetem egy órája, lassan beszélni nem tudok! hogy ezmeeeeeeeeekkkkooooooraaaaaa