Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, november 20, 2005

Hosszú hétvége

Szombat hajnal 3 óta aludtam 9 órát, vezettem 11-et, utaztam kb. 20-at, jöttem mittomén hány kilómétert, voltam 1500-on most kb tengerszint felett kb 150 méterrel lehetek egy-azt mondják- 300 éves házban. A járgány 2 tonna (+beépített ikea bútor) - és 2,8 liter körül mozog. A helyi kresz szerint a főút közepére kitett stop tábla és két rendőr nem jelent semmit, a szerb rendőrök viszont kalapdobálós hisztis buzeránsok, színpadi jelenet lett volna, akkor járna a Jászai díj. Aztán mégiscsak ócó volt az a speeding is. Azt hiszem én már többször hallottam azt, hogy Köcsög Kazár, mint a Belga hangmérnöke, csak ez a CD ment. A Zanga!Zanga felejthető, egy két kivétellel, viszont azok überkirályok, khm, bocsánat, übervezérek! És persze nesze hülye paraszt itt egy sor. A Kecskeméten felszedett + egy fő a szállodában öt cssillag ide vagy oda, a szoba közepére szart. És Golden Retriver. Megyek, élek picit.