Ceci n'est pas une pipe

szombat, november 19, 2005

Tudom, hogy van baditok is, tudom, hogy van dzsekitek is....

Beálltam a dömperrel egy 0-24 őrzött parkolóba, mondtam 3:50-re jövök, mondta rendben, ő az éjjeli mosó is, majd jól nézi a kocsit, jöttem, a konténerből villogott a tévé, bíztató, de a faszi olyan édesdeden aludt, hogy nem volt szívem felkelteni, járattam egy kicsit a dízelt, felengedtem a sorompót, kihajtottam, visszatettem a sorompót, majd kövér gázzal balra el. Semmi. Telepen állt még kb. 80-100 millió forint. Onnan viszont olyanok voltunk, mint a saffhauzen, 4:05-kor itt, 4:15-kor ott, érkezés 4:40-kor. Hát ez a bababörze rettenet, de vicces hajnal 4-kor a részegen hazafele tartó juppikat bámulni egy kisteherautó volánja mögül, persze, gyere csak át az út közepén, az a biztos! Pofátlan kismamák. 800-ból lehet engedni? de ez eredetileg is ezer....

most egy rövid intermezzo volt, míg csettintgettem, és megjött a pastamiából a tészta, fennséges, de a fene egye meg, semmi küli, csak tejszín meg gomba, meg petrezselyem. Ja, meg tészta. én jobbat csinálnék. és 20 percen belül itt volt. mégis belgrad felé megyünk, mert még kecskeméten felveszünk valakit. hm. Megint nem látom a plitvicai tavakat, csak azért.

Miért van az hogy madonnát dúdolok? Én! I am your fortress, you had to burn... Na jó, maradok a címben felhasználtnál, az mégiscsak jobb:

Tudom, hogy van késetek is,
tudom, hogy van baltátok is,
tudom, hogy mi az ábra...