Ceci n'est pas une pipe

kedd, május 10, 2005

Megint formában!

Keddestéről hazafelé már a Margit híd alól jöttem Pozsonyira, amikor megállít a rend őre, két fiatal, egy fiú meg egy lány, szép pár,fiú körszakáll, lány konty, mindkettőn jólláthatósági mellény, kiszállok, látszik ez ritka, közúti, oké, rutin, további jó utat. Beszállok, közben arra gondolok, ezt a jobbkezet nekem most nem fogják megadni, lassan gurulok. Megérzésem egy IIW ... rendszámú fehér kombi Volvóban ölt testet, kb 70-nel robogott át a zebrán, én satu, az ajándék bor a kesztyűtartót fejeli le, csak aztán zuhan a az első ülés alá, képzelheted, a sofőr egész karját lendítve int, hogy kösz, csá, csumi, csá, oldalra nézek egy pillantásra, rendőrök bámulnak, és végre egyszer jó időben jó helyen, a hídra felvezetőn ugyanis ott a rendőrkocsi, villog-szirénáz, barátunknak esélye sincs. Már a Szt. István parkban voltam, amikor láttam a tükörből még mindig villog a sziréna.

Egyszer tudnám így, mikor kell 5 számot lejegyezni...