Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, május 08, 2005

Lazulás és tosztás, Erzsébet

Teljes ellazulás egész nap, 3-ra tértem magamhoz, mármint nem 1-2-3,ra. hanem 15-re, de most ne úgy értsd, hogy 15-ig kellene számolni, hanem úgy, hogy hát 15 óráig volt a lazulás, és közben ugyan olvastam, meg mostam-teregettem, oh házimunka, ezt lehetne felezni, ugye, na mindegy, szal hogy aztán meg million marijuana march, ebből max 1500 volt magyarországon, a műsorvez. részeg volt, a koncertek meg rövidek, épp megszoktuk, hogy jó a zene és vége is lett. háát... nembaj, biciklizés, még a csövön is vittem egy bájos csajszit, szal kellemes volt a nap, és még most is. három körül reggeliztem a parkban, ping-pong asztalon. az is jó volt.

Ezt el is felejtettem, Erzsébet belvárosában (ez kb a 18. ker.) a sétáló utcán gyűjtöttem ezt a gyöngyszemet:

- Megmurdálsz, mire toszol egyet itt Erzsébeten!