Ceci n'est pas une pipe

kedd, május 03, 2005

Gondolati csapdába estem

Na az van, hogy azt gondolom, hogy ha lesz, akkor azért nem, ha meg nem lesz, akkor meg azért nem, és ez még logikusan is hangzik, az ellenkezője viszont nem, de ennél többet nem árulhatok el, viszont, ha tényleg ez van, akkor mindenképpen én esek pofára. 22-es csapdája, de tényleg. Nem éppen szép kilátások a tengerparti üdülőből. Bárcsak megoldódna ez a dolog! türelem, nyugalom. nyugalom, türelem...

Ja meg az is van, hogy az elszámolás szerint én fogyasztom a második legtöbb melegvizet a házban, elvertek rajtam 9 m3-t miközben egy sokkal nagyobb lakásban is csak 2-5m3-t számoltak el (most nem azzal dicsexem hogy én fürdök egyedül a házban, hanem az van hogy én egyedül fürdök a lakásban, mégis...).

Megölöm a közös képviselőm, felkoncolom, a darabjait meg a parkban megetetem a kutyákkal, ami meg megmarad, a Nyugati pályaudvaron a sínek közé dobom, ha ottl is marad valami, akkor meg beviszem az állatkertbe a dögkeselyűnek.

I am courage the cowardly dog. Yes I yam!