Ceci n'est pas une pipe

szombat, április 30, 2005

Születésnapomra

Reggel van, nézem, mit csinált velem az éjszaka.

Jó hónapom volt, még kedvesem is volt, na persze ezt nekem sürgősen meg kellett szüntetni. Jó évem is volt, pont mint ez a hónap. Emberek jönnek, mennek, pénz jön, megy, gépek, kanapék szintúgy. Rúgtak ki, vettek vissza, intéztem magamnak és másnak, voltam nagyon boldog, kergettem reményeket, üvöltöttem és suttogtam, és most egy híjján 30 lettem. És tessék mondani ez már a középkor?

Ne foglalkozz vele, ne gondolkozz, ne nyavajogj, légy férfi, áh, bazd meg. Mondom magamnak. Először az megy, hogy ezt nem csinálhatod, ez nem mehet így tovább, lépj, ne légy köcsög, lépek, és akkor jön a kétség, meg a beleesés, meg hát nézem, mit csinált velem az éjszaka.

Tegnap egy szülinapi bulira csöppentem be egy Ráday utcai caféban, hát, erről nem fog cikkezni a Story magazin, és a Cosmopolitan hátoldalán se jelennek meg majd képek, az egyetlen öröm az volt, hogy volt WiFi és válaszolhattam céges emilekre. Gratulálok magamnak.

Még mielőtt fejemre húznám a szoba sarkát, elmegyek rómaira hekkelni, körmöt vágok, meg szakállt, este Megasztár döntő, mindenképpen meg kell ismerjek valakit.

Holnap van az egyéves csatlakozó anyák napja, ne feledjétek!!!!