Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, április 24, 2005

Tíz Dongó!

Először is szolgálati közlemények, olvasóink jelezték, hogy nem értik, hogy lehet elődátumozni egy postot. hát tessék íme egy bejegyzés a jövőből, kár hogy nem tudom a lottó számokat. Olvasóink továbbá azt is jelezték, hogy a critical mass banner szétbaszta az oldalt (magyarán mondva, oh párdőz, mancika), majd megoldjuk. a töltőtoll fotó meg azért van fenn, mert nagyon tetszik viszont a keltezése esetleges.

Férfiember egyetlen ékszere még akkor is az óra, ha ezen a hölgyek jót nevettek. És az nekem most nagyon szép.

Az irodában elmagyaráztam főnökömnek, hogy miért is vágjuk magunk alatt a fát, amikor ilyen lekelsen megyünk a gyarapodás felé, kikerekedett szemekkel nézett és beballagott az igh-hoz, aki logikusan felépített észérvek felsorakoztatásával elmagyrázta, miért nincs igazam. Hála a Ratzinger főnökének, hogy vannak. Hát szóval azzal indokolta, hogy áh, ettől nem kell félni! Ezt elmesélve viszont már megint kaptam egy igen racionális hidegzuhanyt, hogy kurvára mindegy, ha te most bővülsz, akkor az jópont a főnökök szemében, szarni bele, mire dől a fa, már másikról kell a banánt szedni. és megintcsak ugyanattól a jóembertől, aki már múltkor is, csak arra nem emlékszem, mitis, mireis. hm. Majd gyakrabban elmegyek hozzá, Bölcs Rebelében, hogy fog állni a bangladeshi tőzsde?

Este critical mass helyett Szezr Evr, így mutatkozott be. Két dolog. Az egyik, hogy nekem igenis bejön a Művészetek palotája, a másik, hogy aaaanyira nem annyira jött be a Cezr Evr. Na jó, a koncert jó volt, lehet, hogy csak én voltam per momentán konkréten sétálva elmerengve máshol. Mi? Ezt most mégegyszer... (lassabban) lehet, hogy csak én voltam per momentán konkréten sétálva elmerengve máshol. Mond, te teljesen hülye vagy vazze?

Este drága barátim a bevásárlóközpont folyosóján gondolták magukat Afrikában, miközben a falon pankráció ment, meg a mozinézők hazafelé. Maradtunk volna inkább otthon, mulatni. Bár a díszlet mindegy is. na.

Arra ébredtem, hogy egy dongó a fejem mellett elkezd zizegni, lecsaptam a potrohát az Unexpected Tales kötettel. Akkora volt, mint egy 50 forintos.

Me go berlin, Ves come Budapest, Kers is in Budapest. verigúdindíd.

1 Comments:

  • Oké, oké; lehet előre dátumozni. De miért pont 9/11? Mi ennek a mélyebb értelme nekije?

    Titok lappang itten... Nagyon úgy érzem...

    Vagy az a cél, hogy a szíájé kommenteljen?

    By Anonymous Névtelen, at 10:47 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home