Ceci n'est pas une pipe

szerda, április 20, 2005

Folytatom

Érdekes, mióta élem az életem, kevesebbet írok ide bele, pedig biztos lenne mit.

Ma pl. összetalálkoztunk volt főiskolás évfolyamtársakkal, 4-en ültünk be a Menzára, jókat nevetgéltük, és hát leginkább a repülőutakról, munkáról volt szó. Az egyikünk amióta kijött a főiskoláról, valahogy csak pénzügyi igazgató bír lenni, megvan az MBA-je, és a legnagyobb őszinte lazasággal tűri sorsát, na mondjuk már elvált. Belekezdett egy sztoriba, hogy áfabevallás napján talált egy számlát, ami EU-n belülinek volt kiállítva, a vevő libanoni, az átvevő belorusz, a termék egyébként japán és franciaországon keresztül jött be a magyar raktárba, ahonnan továbbált a cucc. Az angolok, akik eladták nem tudtak az egészről semmit, Na, erre írjál Áfás számlát! : )

SOX, SAP, ISO. és véged.

Találkoztam tegnap estében a gimnáziumi osztálytársammal is, ő azzal indított, ja a kémiatanár fia, én pedig nem mondtam, ja te vagy, aki megbukott az érettségin... ez az a közeg, amitől oly könnyen szakadtam el, most lesz valami érettségi tali, hát elmegyek, megnézem, mi nem hiányzik.

Pénteken menjetek critcal massre. szerintetek észrevette Sinya, ki beszélt hozzá a tilosban? na mindegy is.

folyt atom. folyta tom. megfojtatom. bal. jobb. árnyak. Csapd le csacsi!

Rend van és tisztaság, volt taka maki, aki nem igazán jó, de legalább drága, úgy lett, hogy a híresember szembeszomszédnál teljesített szolgálatot, és ha már itt van, jöhet ide is. Onnan már kitették, én meg nem teszek ilyent.

Nagy tervek, kis megoldások.

nagy hegyek, különállás, tavak, órák. hideg. Tajcsin -múlt héten kihagytam, talán ezért- majd kiszakadt a lábam, közben azon mosolyogtam magamban, ezt a hasonlatot mintha pont használtam volna.

fáj a fogam. úgy tűnik, túl sokat vertem a garast a fogamhoz, most mehetek fogorvoshoz, na az lesz nagyobb adag lé out of the window.

Hallgatom ezt a belgát, vazze, a kettő jón kívül szar de nagyon. Reggel is volt a tiloson az a szolnoki együttes, de nemtom kik ők, az jó. Hármas golf, érzem.

kockás ing. pénteken lenézek Tapolcára, lássuk meg.

abih ikazsüm

FIN