Ceci n'est pas une pipe

kedd, április 26, 2005

Győzike

Győzike nem csak egy műsor címe, de a nézők felé intézett kérdés is egyben. Mondta a stand up comedy egyik fiatalabb fellépője. Megnézem én ezt, mondtam magamnak.

A tévé tényleg nem jó semmire se, de ezt a Győzikét szájtátva bámultam, mint tanyasi parasztgyerek a meleg büszkeség felvonulást. Annyira lekötött, hogy még hányni is csak a vége főcím után mentem, de akkor aztán isteneset. buááááá, mondám a kagylóba, miközben mögöttem meg aszonták, hogy legközelebb csukjam már be magam után az ajtót. hihi. Éjjel úgy aludtam, ahogy mások cselgáncsozni szoktak, ahoz képest eléggé egyben vagyok, viszont a tej darabosra állt össze a hűtőben.

Hogy egy kurva szivar így kiüssön... büdös kis dorong, ráadásul meló is van vele, megint 50% körüli a páratartalom a humidóban, miközben idekünn meg pont 70%-os, csavart szarnak meg ez kell. Remélem tényleg tizenéves szép kubai lányok combján készültek, mert különben nem ér semmit az egész! : )--------

Mondtam már, hogy vettem két fikuszt? növekedési versenyt írtam ki köztük. Az aloe vera ágai meg törnek lefele, szerintem mert túl nagy cserépbe ültettem át őket.

Tavasz kellene hogy legyen, napsütéses délelőtt, egy kávézóban az ablak mellett, nézni, ahogy az emberek mennek el mellettem, dolgukra sietnek, vagy csak nézelődnek, közben bent valami szól, a süti finom, kinn kicsit fúj a szél, meglibbenti a tavaszi felöltők, szoknyák szélét, anyukák gyerekeket tolnak át a másik oldalra, a téren galambokat etet egy fiatal pár, a szemközti házban az erkélyen napozik egy ősz hölgy, csíkos kempingszékben, fölfelé néz, és kissé mosolyog, vagy hunyorít, talán az erős fény miatt.

1 Comments:

  • Lehet, hogy ki kene venni a dobozbol azokat a hosszi nedvesseg elvono csomagokat, hogy a paratartalom felmennyen. Komben lehet, hogy ha kiszarad a sz*r, akkor amig meg nem tellik vizzel, addig jobban vonja el a szarazsagot, akkor meg bizony az optimum alatt lesz. Én ezen gondolkodtam ma. BCG

    By Anonymous Névtelen, at 12:00 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home