Ceci n'est pas une pipe

szerda, április 27, 2005

Nagy fene köd hangulat, critical mass, de máshogy

Olyan hangulatom volt, mint egy kiöregedett primadonnának amikor a második sikertelen öngyilkosságáról kell nyilatkoznia a tévében, felszaladtam répához egy kis friss zene beszerzése végett, aztán kaptam enni, inni nem, azt nem kértem, lementünk a Kuplungba, jó kis dzsessz muzsika szólt, erről a dzsesszről jut eszembe, jön Ves pár hét múlva, ő röhögött egyszer egy jóízűt, amikor a népszabit olvasva kiszúrta ezt a szót. Nálunk ez a szó 7 betű, náluk 3. Szal ment a muzsika, meg ettünk hagymás kenyeret, helyrerázott. most akartam még így 23 h után kicsit dolgozni, ha már adtak ilyen fejlett technikát de főnököm nem írta meg, amit el kellett volna olvassak, így hát a többire írtam vissza, és most meg blokkolok.

A kerékpáromra ráragasztotta a házbizalmi elvtárs, hogy 72 órán belül tüntessem el a lépcsőfordulóból, mert tűzvédelmi szabályok tiltják a közös helységekben a kerékpár tárolását. tonnás virágcserép maradhat, bicikli nem. Úgy látszik elértük a házban a kritikus tömeget, csak sajna ellentétes eredménnyel.