Ceci n'est pas une pipe

kedd, augusztus 31, 2004

Nagyvallalati hivatalos idiotizmus

Avagy a veg kezdete

Delelott rendes osztalyvezetoin voltam, ahol is a teruleti vezetok targyaltak, mi a fasz van. Az egyik ponthoz hozza tartozott, hogy a bolti dolgozoknak ki kell tenniuk a nevkituzojuket. Ellenervek: kilukasztja a formaruhat a kituzo. Pakolas kozben zavarja oket. kituzo helyett nyakba akasztost hasznalnak, de kiforditjak vagy zsebre teszik. kiszaladnak es elfelejtik visszatenni. Egy ter.vez: annyira rafinaltak a dolgozok, nem tudunk mit tenni. Az IQ olyan koncentraciojaval alltam itt szemben, hogy vakitotta a szemem.

Az elozo egy oraban az volt a felbolydulas, hogy ellenoriztek meg majusban, a ceges pool kocsik a telephelyen vannak-e. orszagosan 90 auto bukott meg valahogy, a legtobb nem allt a telephelyen. Hogy en pont aznap miert hagytam az epulet elott? na mindegy meg kellett ezt is indokolnom, miert nem a garazsban alltam. szepet irtam, majd megkonnyeztem, Andersen is megirigyelhetne. azt irtam mar, hogy kb. egy hete azzal baszogattak, hogy a haz elott a tuzolto felvonulasi utvonalon parkolok, en legalabb... pedig dehogy.

Elotte meg Karim H. francia allampolgar internet cafejanak ugyeit inteztem. A dog ugyfel beballagott az ajton az irodaba. Fujjj! Mert ugye a front officban nem beszelnek nyelveket, es azzal hajtottak el oket, hogy nem a mi bajunk.