Ceci n'est pas une pipe

péntek, március 16, 2007

Butaság

You have used 0% of your 200 GB download limit. Buy more now!
Személytelenre szabott marketing. Az elmúlt napokban csak az idegesség, először a munka, aztán a hobbi nyilas kollégám, aki undorító bűnösnek nevezett, közben a kormány és média ármánykodása és ilyen állandó kapcsolatokat használt, amit persz a médiában hallott, olvasott. azt vettem észre, hogy miközben én véleményt mondok , ő elitél. egyszer például konkrétan halálra. így nem lehet párbeszédelni. Aztán Viktorunk, a mi higadt tanítómesterünk megszólalt a tévében és én a piros gombot nyomtam, és bosszankodtam, aztán meg azon, hogy egy barom miatt elbaszódik a napom.
Közben egy nagyon jó kis túrát tettünk Majkon, a Kamalduli szerzetesek házait, felszaladtunk a várgesztesi várba, ma meg a Van Goghon úgy éreztem, a karácsonyi tömeg jött el, venni nem akar, csak fikázni. Hogy senki viselkedni nem tud múzeumban.... na mindegy. ma legalább láttam kék tócsát az oktogon, meg tegnap este egy kis paprikás ajerstikk volt a kocsiban. legalább.