Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, február 18, 2007

Sajtószamárság

„Halálra ítélték Szaddám Huszein alelnökét”
Szalagcím a nol.hu-n. Mit állítok? Kinek az alelnökét? Olvasd már el, amit írsz, publikám!

Voltam sízni Donovalyban, siklás, térülés remekül megy, nem érted, mi? Sízés, az még talán megy, de Erdélyben a fordulást térülésnek mondják, nem tudtad, mi? Na, tessék. Ezért kell utazni. Nem pedig azért, hogy Szlovákiában a múzeumban a hozzám beszélőnek azt mondjam, do you speak English? mire a válasz, de hát én magyarul beszélek... Szóval síelés remekül ment, mms-eket küldtünk, hogy hadd fogyjon az a temérdek sok pénz. Első nap dögrováson voltam, aztán meg a hegyoldalban. Vissza kék menni.
Vettünk ping pong ütőt, meg síkesztyűt. Szóval ott kezdtem el olvasni a Rum Diary c Hunter S. Thomson könyvet, akiről ugye itt már volt bőven szó, szóval ebben a könyvben még nem gonzó, csak rettenetesen iszik. tegnap meg este leültem egy kicsit olvasgatni, amiből az lett, hogy fél háromig olvastam. ki. én. ezt.
Szoktatok ti linkre kattingatni?
igen. nem. nem kívánt rész törlendő.
Kurva szar, hogy az embernek nincsenek olvasói. azaz statisztika szerint vannak, ezentúl mindig gyógyszerről (medicine, cure, genericum, disease, epidemic) fogok írni, hogy a buta robokuty keresők első helyen dobjanak fel valami istenverte norvég faluban, aki aspirin -t akar venni. Mert hogy az elmúlt héten egekbe szökött a látogatottság, kórházak, gyógyszerker cégek találtak rám a világ minden tájáról. Ha ha. De és ha már itt tartunk, ütöm a gutát! a panaszkodó kujva anyukájukat a vérgazdag patikusoknak, akik az orvos által kötelezően a legolcsóbb gyógyszert kurvául nem tartják, vagy ha igen, pult alatt, és letagadják, és csak nagy kényszeredetten veszik elő. Mert hogy ezt teszik. Kartell szerűen. tanu van rá. És nekem ne mondják, hogy törődnek a beteggel, mert nincs a munkájukban hozzáadott érték egy fikarcnyi se, bármilyen fehér köpenyt viselnek, azt adják, amit felírtak, vagy a kettővel drágábbat, ehhez nem kell egyetem. Automaták jobban csinálnák. kidühöngtem magam.
És aztán azon nyomban nekiláttam a kandírozott mandarinzseléízű áramvonal c könyvnek. Az is remek! Nem láttátok a Snatch c film zenéjét tartalmazó CD-met? neeem találom seholse.