Ceci n'est pas une pipe

kedd, március 13, 2007

Ezt nem bírom nem kiírni...

Kaptam egy nagyon kedvezményes ajánlatot, alkalmanként nagyon nyomott, csak most 2000 forintért a tudatalattimban baszkurálnak, és akkor gazdag leszek és boldog. Azzal kecsegtetett, hogy az elmúlt életeimben szerzett rossz tapasztalatok többé már nem gátolják életem. Arról persze nem szólt a fáma, mi van, ha valami elrontódik, tudniillik kezdő az ajánlattevő ezért a nyomott ár, szóval mi van, ha valami gixer van, és mondjuk a kezelés végén előjön valami múltbéli életemből a kampósféreg énem és mindenáron szarba akarnék tapicskolni.
Lásd még: http://www.spiritualisvt.com/? http://www.spiritualresponse.com
Apropó szar.
Barcelona sztori: Egy kellemes séta végén a Museum of Conteporary Art következett volna, de még előbb vettünk két habcsókot, én kávésat, angyalom simát. Okos döntés. Szóval megettem a kívánatos, friss, kívül ropogós, belül puha csókot, a nap sütött, a tavaszi szellőcske lengedezett, a tőzsdeindex növekedett, a borjak szépen gyarapodtak, a tészta dagadt, szóval megnyaltam mind a tíz ujjamat, ami azért volt hiba, mert galambszar volt az ujjamon, nem habcsók.
Az első kocsmában bedobtam egy nagy pohár bacardit, amitől aztán nagyon berúgtam.
Próbáljátok ki, legközelebb, ha... na nem, nem a galambszart, mert attól agyhártyagyulladást kapsz, hanem a részegen kortárs művészeti kiállítás megnézést. az kurvajó. Jó munkát!