Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, július 02, 2006

Szentmihályon diszkó volt

A harmadik kerület, és az ő szórakozóhelyeirűl!

Pénteken buli volt, duplasoros szürke öltöny, tiszteletreméltó ősz haj. Mindenki ott volt, aki nem számít, hamar léptünk. Aztán kiderült, hogy egy fekete srác lakik az ültetvény utcában.

Tegnap meg leányb... nem legénybúcsún voltam. Sajnos nem mondhatok semmit.

Viszont nagy hír, hogy végre valahára vettem szőnyeget! Nanananaaanaaa


Ma enyhe fejfájás van. hogy lehet az ember másnapos, ha nem ivott egy kortyot se?

6 Comments:

  • Mi a legénybúcsú? Nős pasik nosztalgiabulija. Mert egyébként miért kéne ahhoz megnősülni, hogy csapjanak egy berúgós-csajozós estét? Ha valaki szerelemből házasodik, az lehet, hogy jó pofát vág, ne tartsák tutyimutyinak, de lehet, hogy igénye sincs erre. Ha pedig valakinek a házassága osztom-szorzom képlet eredménye, annak meg nem ez fogja a hétköznapjait megoldani...
    Szerintem ez egy barbár maradványszokás!
    X.

    By Anonymous Névtelen, at 10:31 du.  

  • Na hát ez remek! Határozott vélemény, ez jó! Valaki? Ellenvélemény?

    Én annyira nem vagyok oda a legénybúcsúkért, bár ez az easy going fajta vállalható. nős pasi nem vagyok, szó nincs nosztalgiáról.

    egyéként meg a rituálék fontosak, kellenek bizonyos korszakok lezáráshoz, így műxik az ember. ez gáz? Kivagy X?

    By Blogger TKJ, at 10:51 du.  

  • Elmondod, mit jelent az osztom-szorzom esküvő, és miért oldaná meg a legénybúcsú a hétköznapokat?

    (A dologgal magával, bevallom, én sem értek egyet, de ha valaki akarja, csinálja!)

    By Blogger panka, at 11:40 du.  

  • "Osztom-szorzom képlet" annyit jelent, hogy igen ez a csaj, pont megfelel a feleség szerepkőrre. Vállalható, hasznos egyed. Azok a fogalmak, hogy áldozathozatal, feltétel nélküliség, lelki kötődés nem léteznek. Mindenből max annyit, amennyi a fenntartáshoz szükséges. Fenntartani pedig csak addig, ameddig egy kényelmes helyzetet biztosít.
    Épp ez az, hogy aki ilyen rideg kapcsoltba készül, annak egy legénybúcsú nyújtotta röpke élvezet semmi, mivel a továbbiakban ő úgyis gondosan megtervezi a szükségleteinek ilyen formán történő kielégítését.
    Nem kell ahhoz aszisztálni.

    Szép rituálék:
    bizonyos szemszögből a földesúr "elsőbbségi joga" is szép rituálé volt.

    By Anonymous Névtelen, at 10:46 de.  

  • Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    By Blogger panka, at 1:31 du.  

  • talán mégse nézzünk minden L.búcsút valami borzalmas szokás XXI-ik századi elkorocsosult csökevényének, ahogy nem kell a tapsolást, mint szokást a valóban barbár első éjszakával összehasonlítani, na! Az előbbi dimenziójába nem fér bele pl. a leánybúcsú, hacsaknem... de nem. azt azért mégsem. Illetve hogyan került a "áldozathozatal, feltétel nélküliség, lelki kötődés" igen bonyolult képlete a tárgykörbe?

    Na szóval. A legénybúcsú sokféle lehet, van, amiről az első parcben kifrodulnék, az, amelyiken én is voltam, pont nem ilyen volt. Érts ezalatt bármit.
    A házasság mindkét fél számára sor teljesen új helyzetet teremt, a nő számára, mint a férj számára egyaránt, gyerektervezés, családi fészek rakás, felelősségérzet, hogy csak a fincsiket nevezzem meg, szóval egy ilyen nagy változást illik ceremóniával felvezetni. Önmagában ezekkel a dolgokkal nincs semmi probléma, Ugye X? Ahogy a hagyományokkal sincs, amíg fejünkre nem nőnek. Azt a bizonyos szemszöget lebbentsd fel előttem, mert én azt nem látom.

    És ha valamelyik nő az osztom szorzomba belement, valszínűleg ő is osztott- szorzott. Vagy mégsem?

    By Blogger TKJ, at 7:41 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home