Ceci n'est pas une pipe

hétfő, július 03, 2006

lájf iz ez szmúsz ez ájsz!

Reggel nyóckor már riadó volt, aztán aláírtam az ívet, hát hiszen
újlipótvárosban élek,
cilinderem és krumpli orrom van,
balkezes vagyok,
szadeszre szavaztam,
én ne lennék zsidó?
majd munka, mint rendesen, közben nagyonjó munkaügyesekkel harc, aztán kórház anyámat begyűjtöttem, aztán másik kórház, látogatóban, ahol megtudtam, hogy nem az én házbizalmim a legnagyobb barom a föld kerekén, van ennél orbitálisabb is, apropó, egy jogász kéne nékem, szigorú anyai inspekció a szőnyeg fronton, átmentem, huhh, végül az én triatlonom: bicikli le az V.-ről, áttekerés a szigeten, körbe fut, visszabicaj, vállra vesz, fel az V-re. Herbie Hanckok koncert volt a víztronyban, erről se kellett volna lemaradni. ehh

Mindenki a kilátásomra tör!