Ceci n'est pas une pipe

kedd, július 04, 2006

L Búcsú

Na szép kis véleményvihar tört ki Lbúcsú ügyben, kéretik másoknak is jól megnyilvánulni. Tudomásom szerint a barna-fehér szívószálas tehén mögötti rózsaszín buszon is egy L Búcsú volt folyamatban, ott 5 közlekedési tábla látta kárát a féktelen örömködésnek. Miket nem tudok meg, mi? minden szál összefut a számban! Mindent kiderítek, mindent megtudok, mindent megtalálok! Muhaha!

Este Rosenkrantz & Guildenstern halott feléig jutottam, aztán mint aki mély verembe zuhan, úgy aludtam el.

Na, megyek mer megint futás van.

2 Comments:

  • Most rúgtak ki az APEH-ból.

    Rám kiabált 2 őr, hogy miért jöttem be, zárva vannak a kapuk. Objektumot sértek és mindent felvett a kamera! Mit keresek itt? Mondom: változásbej...
    -VÁLTOZÁS? MILYEN VÁLTOZÁS? MILYEN VÁLTOZÁS?
    Mondom: cégv...
    Aztán mondta az egyik, hogy ilyen nyomtatvány nincs kirakva, stb.
    Aztán mondta az előző, hogy holnap szeretettel várnak! -de ezt tök komolyan!

    Én meg gondoltam: kívánok nagyobb kihívásokat a munkájában!

    Na, ezt azért írtam le, mert kérdezted ki X. Hát egy 154 cm-es objektumsértő. Most pl. a Te objektumodat sértem.

    (Úgyhogy kösd föl a gatyád!)

    By Anonymous Névtelen, at 7:06 du.  

  • Én reggel autót megyek átíratni, előre rettegek...
    addig mi lesz az ojjektumommal?!

    ajvé!

    By Blogger TKJ, at 12:30 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home