Ceci n'est pas une pipe

szerda, május 17, 2006

Intézkedések

Tegnap gondoltam ismeretleneket megyek nézni. Ez nagyon nem jött össze. Ma meg délben felugrottam az irodában, hogy akkor egy hosszabb ebédszünetet iktatok be, jól sikerült, vissza se mentem, hangulatjavító intézkedésként vettem egy EOS 350D bundle package úgyis mint Kit-et, ááááálat, a boltban nem lehetett kártyával fizetni, monnyanak le, voltam bankban, középkor, több mint fél óra volt, mire elintéztem egy kis pénzfelvevést, monnyanak le, viszont lélekemelőnek voltam az APEH-ben, ott 5 perc alatt végeztem. Rizspekt APEH! Elvittem az autót szervízbe, 75 rongyos luxus élet, aztán gondoltam kiszaladok a szigetre fotózni, de órámra pillantva kivert a RaGya, rohantam a sarokra, ahol szememnek kedves tömeg gyűlt össze, tök sokan voltak, meg a "haggyámámindenüttbelédbotlokuncsimááá" is persze, teljes harci felszerelésben, fotóztam mindent, ami mozog, főleg gyalogost, és mégfőleg lányokat. jééé. hát nahát!
Aztán még az este is jól alakult, szűk baráti körben, BL döntő a háttérben.

Hát ez a gép! Lehet, hogy ez lesz a macim?

(direkte nincsenek képek... : )