Ceci n'est pas une pipe

szombat, május 06, 2006

Céggel tó mellett és Reprizent, reprizent Qaaa

Most hogy már napok óta nem írtam, gondoltam vések valamit. Kint az idő, bent az ébredés, trolihang, madarak, gyermekek játszása. Itthon vagyok, ez kétségtelen. Erről kár is volna vitát nyitni, nade lássuk, mi volt, mert hogy mi lesz, hát azt a faszse tuggya. ugye.


Első napok a munkahelyen. Hát ez is jól kezdődött, úgy leköltöztettek minket a földszintre, mint a pinty, a következő a tűzőgépeink beszedése lesz, a tutti. Lehet, hogy rám vár a feladat, hogy felrobbantsam azt a kócerájt? A lúzerségemre jellemző, hogy költözéskor levittem a pálmákat, az a rohadék szúrós pálma szemendöfött, tiszta erőből, szemüvegen át, még éjjel is fájt, mint állat, na szép.

Céggel tó mellett

Aztán meg le kellett menni szülinapot ünnepelni, mindenki mondta, húdejó buli lesz, és hogy jaj de jó hogy jövök, de mondjuk szállást azt nem fogalaltak nekem, így egy véletlenszerű infomatikus csapatba tettek szállásilag, bementem a házba, hogy akkor délután aludjak. A szabad szobában 12 éven aluliaknak tervezett emeletes ágy volt, a szoba meg akkora, hogy biztos, hogy ott építették az ágyat, mert bevinni lehetetlenség lett volna. Na de viszont legalább jégverem hideg volt! Autóban aludtam.

Este a buli, hát gyerekek! DJ szövegek, zenébe dumálva: Marketing itt van? Sikítsatok!!! Ügyfélszolgálat itt van? Sikítsatok!!! 2006, Magyarország, ti vagytok a legjobb közönség, a legjobb válllalaaaat! Ma fergeteges nagy buli leeeeesz! Aki nem britniszpírszen nőtt fel, ott voltatok a legnagyobb zenéknél, ti tudjátok mi a jó! Ezt hallgassátok!! és berakja jelek a falakont. Tombolt a tömeg! És közben vazze, mindenki sikít, ahogy az mondva vagyon. muhaha. Kívülről nézve elég ilyesztő volt.öööhhh.... DJ akarok lenni.

Nade viszont a jó dolgok! Hát itt kollégákról nem lesz szó. Sport nap akart ez lenni, és lehetett kajakot használni, eveztem egy hatalmasat, be a sisnyásba, madárcsicsergés elvétve, madár sikongatás tömegével, fészkek, békák, egy horgász, kenusok, vizisí kötélpálya. szabadság. aztán beültem a saját tulajdonú kifizetett gépjárművembe, 4 hangfal, 12 CD, tempo gusto, irány a város, ahol már vártak a csajok, és akkor lementünk a Soho londonba, Fergeteg partira. Én mondom néktek, semmi különbség nem volt aközött a zene között, meg ezen zene között. Na jó ,mondjuk Jelek a falakon nem volt, de hájhavarju dúing az volt. De meeeecsoda különbség! 5-en egy akkora királyit mulattunk, hogy ihaj csuhaj, jó volt, tetszett, társaság elsőrendű, mi kell még? Ja igen, a DJ megengedte magának a "legjobb közönség" zenébe dumálást... Aztán 5 felé belefutottam a törökben jó ismerősbe, beültem egy teára. Megbeszéltük az iwiw hisztit.

Ne mennyé sehova, még valami! Nem tudom, megfigyeltétek-e de most használtam először a muhaha hangutánzó kifejezést!