Ceci n'est pas une pipe

hétfő, május 01, 2006

04.30 után minden nap ajándék

Egyik nap a másik után. Kicsit minden változik, ahogy a disznó hízik, aztán itt jön egy ilyen önkényesen, környezetéből kiragadott nap és tessék, az ember kiakad, mint a lemezjátszó. Viszont a születésnapom végül csak jól sikeredett, mindig is a spontaneitásban bíztam, az előre elhatározott koncertet lekéstem viszont ingyen ebéd volt (rámfröccsent a zsír a nagy üstből, ahol az alacony tehén kolbász sült), találkoztam vicces emberekkel, jól összeverődtünk, végezetül pedig nem is álmondtam volna, hogy a Duma színházban kötök ki nagy társasággal, és persze borsos steakkel (jól írtam?), 5 felessel. Úgy röhögtem, hogy ...hát csak ahogy szoktam .)

Baccardi tripple X.

ha vadvízen vagy, evezz az árral, csodásak a fenyvesek. Ez egy kicsit szánalmas, de most ennyire futotta. bocs