Ceci n'est pas une pipe

szerda, március 08, 2006

Egy boldog szarás története

Szombaton még szokás szerint dolgoztunk, címellenőriztünk, nagy remek volt, aztán vasárnap hajnalban jól felkeltem, lementem ide Brassó mellé, telefonos humán navigáció segítségével egész könnyen eltévesztettem a kanyarokat. A síelés kőkemény volt, bakancsszerzés fél óra, sorban állás fél óra, síelés fél óra. A pálya vagy vizes volt, vagy jeges, viszonylag meleg volt, na szal jó csirke módjára másodjára már fel se mentem. Nem baj. Aztán lejöttünk a hegyről, visszajöttünk Bukiba, közben egész nap azon nevetgéltem magamban, hogy az én fiam nem lesz Koppány. A hétfő a WC- kármentesítés kávé előtt c. egyfelvonásos, 3 lehúzásos darabbal kezdődött, aztán a raport saptimanal pánik hangulatában telt el, hagyjuk is. Kedd megint oktatás, előbb 10-10, telitalálat, na igen, utána meg az új kollégát rángattam ki out of the blue, este ½10 körül rájöttem, hogy indul a vonatom 10:50-kor! Egy jó hajrázás után a felső ágyon álomba szolitereztem magam, terv az, hogy ma Kolozsvár, holnap hajnalban berepülök haza. Itt is oktatok. Megérkeztem, a taxis úgy ült a Daciaban, mint Magilla Gorilla, szinte teljesen felülről ráhajolva a kormányra. Jól át is vert, de hát magyarok vagyunk, vagy mi a zisten! Kép: Állok a még sötét Kolozsvár pályaudvarán, a szálloda nevét elfelejtettem, 2 snickers a zsebemben, két kurva nehéz táska, népek szaladnak. Villamosok, mocskos buszok, mindenünnen virágárusok nőnek. Boldog nőnapot! (ez most Neked szól). Nagyon reggel és hideg van és szarnom is kéne… Az lehet, hogy a szálloda nevére nem emléxem, de az utcára igen… Hogy is felejthetjük el Iuliu Maniu nevét, ugye. És akkor átverős Magilla Gorilla befuvarozott, s én csak azt kértem, hogy hadd tegyem le dolgaim, de megnézték, a szobám pont üres… a 321-es szoba… hát igen, be tud menni, kicsit hideg van, de az apartmant adjuk szobaáron, mert teli vagyunk.
S most ülök a WC-n, mosolyogva. Lezuhanyozok, pihenek, 10-re kisimult arccal a jövőbe…