Ceci n'est pas une pipe

szerda, május 25, 2005

Azér vannak örömök is az életben!

Egész végig berlinben azon nyavajogtam, hogy hogy lehet, hogy (sokhogy, hogytorlódás, hogyhegy, szövegszűkület, hogyok találkozása tilos) a kurva céges háttérkép egyszercsak rátelepült a gépemre, mekkora aljasság, (hogy törölve, a szerk.) csak úgy rátelepítenek nekem egy mocskot, szemetet. Hazajöttem, rácsatlakoztam a céges hálózatra direktben, erre eltűnt. Csak úgy (hogy, de ide nem is kell). Pedig már 50,000 forintot akartam feljánlani az eltüntetéséért a belső hálózat fórumán. Ez lehet, hogy (bazdmeg) azért van, (bazdmeg) emlékeztessenek cégemre ha távol vagyok? Most négy képen 8 nő néz, aki ugyanaz a kettő.

everything... everything... everything gonna be all right this morning!!!

tudum tudum tududum
tudum tudum tududum
tudum tudum tududum