Ceci n'est pas une pipe

hétfő, május 23, 2005

Berlin uccsó nap

amíg én aludtam, addig vendéglátóm dolgozott, konkrétan egész éjjel, aztán 5-től meg én voltam félig fenn, megvártam az ébredést, ebből az lett, hogy egyenesen mehettünk a reptérre, onnan vissza és most itt vagyunk, esetleg még megemlíthető az a jelenet, amikor az Alexander platz legnagyobb bevásárlóközpontjának élelmiszer osztályán próbáljuk kisilabizálni az ezerféle teja közül, hogy melyik az epres-joghurtos, talán jó lesz az epres-tejszínes is... egyébként ez az épület kívülről konkrétan egy bombatámadás utáni betonházra emlékeztet, minden oldalán a betonvasak állnak ki és emberek légkalapáccsal rombolják. közben meg belül pörög a biznisz, amolyan Centrum hétvége szinten. (50 euros gyerekszandál, nahiszen)

Most már kiegészülve alszanak. hát ez jó! este főzök. az is jó lesz.

Főnököm nekiállt alkudozni, hogy hány nap szabit is veszek ki, mert délben megyek, délután jövök és dolgozom, mondtam, hogy majd bejelentkezem az emilemre, ehhez képest ma mai határidős feladatot küldött emilben, anélkül, hogy egy sms.t dobott volna. hát mit képzel?