Ceci n'est pas une pipe

szombat, január 01, 2005

2005, 3 óra

Szomszédban buli, ház előtt lőnek, mint a spagetti westernben a főgonosz, ma meghallgattam, hogy élni márpedig a mának kell, mert ha mindig azt nézem, mi a szar, sose is lesz semmise jó. na ezzel egyet tudok érteni. kétezerötre a fogadalmaim: többet fogok alkoholizálni, rászokom a dohányzásra, felszedek még 5 kilót, még ennél is kevesebbet fogok dolgozni, és mindent leszarok, csak nekem legyen minden jó!

az egyik külsős a cégnél az alábbi keresetlen népi rigmust küldte sms-ben, valósznűleg saját gyűjtésű népköltéssel állunk szemben, no meg egy igazi antropológussal. Naszóval emígyen:

"Ki a pinát nem csak nézi, faszával a mélyét érzi.Nem is lágyul el az ina, pöcsére szoruljon pina! Basszál sokat jóbarátom, én neked csak ezt kívánom! BUÉK!" Hát nem angyali pofa?

2 Comments:

  • Öcsém, drága testvéreim, és mindenkinek aki szereti.

    Én ma hallhatalan lettem. Asszem én mondtam, hogy csak a mának. Ezt onnan tudom, hogy másnap megmondták. Asszem összekötöm az éltemet Tomikjval, mert akkor még a mostaninál is hallhatatlanabb leszek. Nemérdekel, hogy akarod-e kj. a jó kj éltbe!

    By Anonymous Névtelen, at 8:59 du.  

  • Jóvan, jöhecc életet kötni, van kanapé. ugye.

    By Blogger TKJ, at 1:35 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home