Ceci n'est pas une pipe

kedd, december 28, 2004

KEKÜ, BUÉK Egyéb gyarlóságok

Azt mar irtam, hogy beegtem, mint a funyiro az unnepi ajandekozassal, aztan halovany probalkzassal vacsorat adtam szeretteimnek, ex-szeretteimnek, :)), hogy hangsulyt adjak annak, hogy a jofej en vagyok. ez asszem atment, de ettol se lett jobb. A vacsikesziteses porgest viszont baromira elveztem, nagy zsibongas a szobaban bevisszuk a kajat, hirtelen csend, majszolas ezerrel. : ) gazda tekintetetol hizik a vendegsereg. Meghallgattam egy eleg elvetemult osszehazasodas elmeletet arrol, hogy azzal, amikor, nem pedig akivel... hihi

"En jol vagyok, s jol vagy te is..."

Egy kisbaba ment el melettem karon ulve, en meg elkezdtem vigyorogni, mint a vadalma. Ez messzemeno kovetkeztetesekre nem ad elegendo tampontot. vicces ez a tampont, igy ekezet nelkul...

pont pont pont.