Ceci n'est pas une pipe

szerda, december 29, 2004

"Don't let it happen here"

az este delutan kezdodott. vettem polcrendszert, ikejaban. ugy szallitotam haza, hogy a lapok fejtamlakent es szemellenzokent funkcionaltak a kocsiban. a kocsiban az Eu. Kiado szolt, aztan mar az osszerakashoz Eric Clapton. I've been waiting so long... az osszeszereles po t hatra lett kesz, megint elhataroztam, hogy nem leszek gyemantcsiszolo, mert az igen sok nyers gyemant veget jelentene. eleg az hozza, szitkozodtam a pozdorjaval, de vegul en gyoztem! all a polc!polc utan raypaintig megtekintes, gyonyoru, fantasztikus, lenyugozo, de 5 perc utan mar, kosziszepenszevasztok. Le is leptunk, hogy videorol megnezzuk az airplain veget, when shit hits the fan, de konkretan, aztan Dante Pokla 007-es ugynokkel es T2 anyuval. szar volt. aztan jott a keddeste, telezabalas, rosszullet, enyhe hanyinger. ez egyebkent mar vegig is kiserte estemet. Bar az a CD mennyiseg, amit magameva tettem, legalabbis magyarazatot ad raja. Keddestebol jopajtasokkal kuplung lett, ott mar epp kotott a beton a beszegetes fonalan, hogy ez mit jelenthet? hamar leneztem
a sarki pincebe, epp a Szilvassy GFB huzta a szunetet, megjelent sok jobarat, menjuk sielni Libanonba, vissza Kuplung, haza, Mingus Big Band Blues and Politics c albumara nezegettem a kepeket. Megtalaltam a diplomamunkamat. a koszonetnyilvanitason meg en is elcsodalkoztam.
freedom for your mama, freedom for your brothers and sisters, but there is
no freedom for you...

ez egy igazi gonzo post volt. ja es a raypaintingen van par internet gep ott olvastam, hogy a nyulak megtamadtak szentpetevart, es a judapesten meg hogy a raypainting mennyire tutijo. ezt meg szerkeszteni kellene, de negyedketto van, hagyjam mar abba, jobban vagyok. csok!