Ceci n'est pas une pipe

kedd, október 05, 2004

Tel, Bor

Este nyolckor kiszabadultam az irodabol, felreertes ne essek, interneteztem 5 utan, mert akkor mar szabad. Lasd elozo blokkok.

Hazamenve nem vette fel senki se a telefont, erre ugy dontottem, hasznossa teszem magam, szortiroztam, kevertem, kavartam, nyari cuccok el, teli cuccok elo. Azon gondolkodtam kozben, milyen jelzokkel szinesitsem a hirt, de hat a teli cuccaimat nem ragta meg moly, (ooooh yeeeah!) tok jo pulcsikat, ingeket talaltam, es tulkeppen a telet is szeretem, szal semmi nosztalgia a nyar utan, lassuk, mit hoz a tel!

Majd miutan befejeztem, sargainges jobarat egy uveg borral felfegyverkezve megerkezetett, otyeztunk ejjfelig.

Mostanaban neha ugy alszom, mintha Dariusz kincset oriznem, felriadok, kincs? OK megvan, visszaalvas. Na tegnap bezzeg, mint a csecsemo, akit makteaval itattak, majd jol fejbe vertek. Jo ez a kis kekfrankos, ha erted, mire gondolok.