Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, szeptember 30, 2004

Csudaszép reggel jön!

Most még sötét van, de már hazaértem, gondoltam letesztelem, most mekkora lesz az olvasottság:)

Szal tegnap csúsztatott keddeste volt, a Báró étteremben (mindenkinek ajánlom, bátran, mint az új M.E.), én nem ettem, mert a szüleimnél már jól belaktam, meg ugye budget month van. Aztán elmondták, nem is akkora világvége, mit kell itten rinyálni, mert például ahelyett, hogy megnyerték volna a vitorlás versenyt, kilencedikek lettek, na und? Shit happens, shit happens all the time.
De hamar láttam, nekem ma nem fog menni a hazamenés, ezért hát kerestem egy védelmező ölet, hol lehajthatom mamlasz fejem. Onnan kellett inditani, hogy beszélni nem akart velem soha többé, de aztán megint a nagy lélek, megbocsátás és egyéb keresztény értékek kerültek előtérbe, témaként meg a rabbi beszde. majd minden átmenet nélkül elaludtam. De jót aludtam. fél hatig, aztán kivittem a kisasszonyokat a Margit szigetre úszni.

Volt, aki az eső ellenére biciklivel épp fordult ki a szigetről. Reggel hatkor. Ja és ezentúl hajnalban járok a körúton, 1p17mp alatt mentem végig rajta, mármint a nyugatitól a margitig. És tegnap kisklott villamost is láttam a Blahán (a blahán, ott szült meg engem az anyám....)

Jóreggelt! Világosodik, megint egy új nap, új élmények, Kecskemét, Zazi az ágyban...