Ceci n'est pas une pipe

szerda, szeptember 29, 2004

Kod elottem, kod utanam

Felszallt a kod, sut a nap, delutanra esot igernek, de mindegy. Jo lesz ez, en erzem! Gyurcsanyt tiszteletbeli rendkivuli es orokos miniszterelnokke nevezte ki egyhagulag a Magyar Humorista Karikaturista Parodista Alanykereso Kiskodmon Nemzeti Kor. Adert hallgattam, hallgattam, az OK, hogy az uj miniszterelnok nevetseges, de Ader szanalmas. Szep kilatasok!

"Ha o nem banja, en nem banom, lenn az utcan megvarom...."

Tegnap egyebkent nagyon rohogtem, oh jaj, szal kacagtam oly annyira, atjott a titkineni, hogy csendesebben vigadjak. Hat igen, Mit lehet tenni, ha az ember fijanak megkuldik az aprilis 1-jetol ervenyes munkakori leirasat, amiben olyan felelossegek szerepelnek, mint hogyaszongya:
- szervezi es biztositja a hataskorebe tartozo partnerek es ugyfelek egykapus kiszolgalasat proaktiv ertekesitesi tevekenyseg reven (pl ertekesites prezentaciokat tart)
- sztenderd es komplex kereskedelmi ajanlatokat es tendereket dolgoz ki
- alternativ szolgaltatas javaslatokat dolgoz ki a partner es ugyfelkorenek teljeskoru kiszolgalasara

Na ez kb annyira fedi munkakorom, mintha egy tehenpasztorrol mondanak azt, hogy lodoktor. Allat - allat, videk- videk egyiket se akarja latni a HR-es, hol itt a problema?? Arra azert kivancsi lennek, hogy ha egyszer ezek utan megkerdezik, na fiam, hany komplex ertekesites tendert irtal kereskedelmi ajanlat vegett, akkor en aszondom nulla, vazze es akkor a ceg aszongya, ja vazze, akkor mi a faszt keresel itten, kivul tagasabb, miert huzom en az o draga idejuket?

Megittam a tejeskavet, alairom a fenti nagyonjot, hadd legyen nekik mit tarolni, aztan visszabujok a komplex sztenderd tender ajanlataim koze.

Elmeletben -gyakorlatilag- ugye