Ceci n'est pas une pipe

kedd, szeptember 28, 2004

Este és reggel és délután és...

Beugrottam a buli felé a szüleimhez, hogyaszongya ha nem változik semmi, megyek Indiába hol éjjel a vadak szeme cikkan a sötétben. Mondjuk egy fél évre. Teljes felháborodás és magamnak kikérés az egyik oldalról, csinálj amit akarsz a másik oldalról. Valami ilyesmi lesz.

Este megültük a szülinapot, tortát én szállítottam, nem voltam rája büszke, de a hangulat az jó volt. Viccelodtünk, pezsgöztünk, a zenekar jó volt, persze megint be lett nekem szólva, hogy mindenkit ismerek, most a zenekarból a gitárost meg a basszusgitárost, de skszm, hgy csk vltlnl. Kitaláltad? akkor ember vagy és nem majom. Nem? .... öööööhh hát ezentúl vigyázunk, mit írunk!

Most hogy befejeztem ezt a gyorstesztet nektek, folytatom.

A koncert egyébként naon jó volt egy igazi Tom Waits arc volt az énekes, de mindegy, éljen Soká TamTamTaraaaaam! és még egyszer TamTamTaraaaaam! TamTamTaraaaaam. Taram. Tam. Tam.

Aztán hazafele szembe jött az egyik exem, de épp egy Nagyon Fontos Sms-t írtam, és ö se köszönt rám, pedig én csak véletlenül, hangról... (túl van tárgyalva), aztán a sarkon meg szembeszomszédék jöttek kocsival, és hazavittek. Édesen vitatkoztak félig a közönségnek.

Egész este stresszeltem magam, hogy ma aztán odabaszom a belépkártyám, ha valaki be mer szólni a megbeszélésen, aztán sütizés volt és semmittevés. majd by the way megkaptam feladatul, hogy amit egy évig nem adtak ki, azt most legyek kedves hétföre leadni. költségterv. országos. átalakítás. teljes. mennyi. ne kérdezzem mi mennyi, mert azt is énnekem kell mondani. Az összeg már megvan: 138,257,654 csak a mértékegységet még nem találtam ki. Nesztek vazze.

Most meg babacsöszködöm, aztán este még elmegyek Tesóba. Vagykituggya.