Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, október 17, 2004

Semmise

pénteken se tüntetés, se Széchenyi fürdő. Viszont összefutottam (mármint kiintegettem az ablakon és aztán lementem) egy régi kedves ismerőssel, vele is csak azért nem jöttem össze, mert épp indultam Maciba. mindegy.

Rudas mikor nyílik meg végre? És miért azzal hívnak fel, hogy ebédelni akrnak velem, ha számlát akarnak nekem benyújtani? Kínzó kérdések ezek, hátha megírja a Subbacultcha.

Kezembe került egy esküvői meghívó. Idézet volt benne, nyálasfellengzős. Írtam párat, én mit tennék be a meghívómba, de szabadon felhasználhatod:

1. „a2+b2=c2 „ Pithagoras
2. „Pörköltet csináltam, mert tudom, hogy szereted. Én is szeretlek.” L’art pur L’art társulat
3. „Szeretettel meghívunk esküvőnkre, melyet itt és itt tartunk, ekkor és ekkor” Juhász Jácint
4. „A kisebbségeknek biztosított autonómia eredményezhet békét és stabilitást a Balkánon, ezért a közép-európai országoknak szorgalmazniuk kell, hogy az autonómia gondolata bekerüljön az Unió alkotmányába ” Magyar Nemzet, 2004. október 16.
5. „Tejföl megin nem volt, pedig már mútkor is kértem, és akkó se volt!” Bátakerekesi Mártonné vásárlók könyvében hagyott bejegyzése a Dél Dunántúli Áfész szekszárdi kirendeltségében
6. „Mégis inkább kérnék egy jó forró teát” Alexander Szolzsenyicin
7. „Ment volna inkább moziba!” Königné a II/1-ből
8. „Jóvan, de akkor mostantól kuss legyen!” a vőlegény
9. Kurvára nem érdekel most már a szalvéta színe, hát nem érted???” a menyasszony
10. „Jól meggondolták?” a család jósnője

Vannak hangok, melyek endorfintermelésre serkentik a szervezetet. Ti, akik napközben voltatok fenn és éjjel lenn, elmondom, hogy csillagos az éjszaka, így három felé.

A Schultze Gets the blues c. film minden várakzozást beteljesített.

1 Comments:

  • Persze! Es azer hivod az asztalhoz, akik elott praktice semmit se lehet megbeszelni, mer minden tabu ilyen olyan okbol!
    Kulonben is, a pormaszk miatt hivtalak.
    si

    By Anonymous Névtelen, at 10:31 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home