Ceci n'est pas une pipe

kedd, október 12, 2004

játékszabályok, Portugál

5 év munkaviszony után jár 45 nap felmondási idő és 5 hónap végki. Őőőő, maci, nem-e lehetne-e hogy felvegyél a listádra?

mindenki ideges, mert ugye demoklész kardja, meg ilyenek. Egy kollégám például idegesen baszta le a telefont: A főkönyvi számlaszámot hívtam fel!! bassza meg!

Láttam a Portugál c. darabot a Katonában.

"Szeretem én a kreszt, amikor a kölcsönös udvariasság döntött, mindig én indultam hamarabb!"

"Én itt vagyok profééta, bazeg!"

"Puska, minek ide puska?
-.... Ez egy céllövölde, bazmeg!"

"Igyak egy fröccsöt, ha már itt vagyok."

Egyébként a darab folyamatosan dugig van, alig lehet rá jegyet találni, ehez képest a mondanivalókat felesleges börleszk jelenetekkel kötötték össze, mint pl. a hajra ragadó légypapír. Bán János viszont rulez, BJ for Prezident!