Ceci n'est pas une pipe

péntek, október 08, 2004

akkor még vidám voltam

Délelött lerobogtam Kecskemétre, majdnempont odaértem idöre, visszafelé a városhatáron belül fogyott ki a dízel, de 300 méteren belül volt egy MOL kút és még a lendület bevitt. Mindenki vidám volt, a kutas is mosolygott. ez a mázli, nem a lottó ötös. Na jó, az is az. (Béci, bazdmeg, megjött a hirdetés után a számla, van egy tízezresed hó végéig?)

Aztán még találtam egy 100 forintost is.

Aztán egy nagyon unalmas, rosszul szervezett túlzsúfolt meetingen ültem, ahol is megtudta fönököm fönökének a fönöke, hogy én is benne vagyok a projektben. akkor még nem tudtam, hogy ez nem jó hír. Majd megtaláltam a kék cetlit az autómon.

Azóta egy- két kivétellel nem annyira jó. Ha minden igaz egy cégtulaj asztalán a CV-m arra vár, hogy a tulaj hazajöjjön külföldröl és döntsön, egyáltalán meg kell e hirdetni azt az állást. Kellenek azok a kivételek. Akkor most elkiabáltam volna valamit?

Túláradó, átmeneti hátraarc