Ceci n'est pas une pipe

szerda, október 06, 2004

Osama

A főnököm megjelent a hátam mögött és kiadta a nagyonjó feladatot. Mondjam meg, mennyibe kerülne az áruvédelem, három különböző megoldást vár.

Válasz No1.: Bocs, de én a marketinges vagyok és épp nagyonsürgős akciótervet írok, szal zaklass az áruvédelmeddel valaki mást.
Válasz No2.: Most, azonnal? árral, meg minden? Szuperszájz lehet? Kecsöpöt, majonézt kérel hozzá?
Válasz No.3: Jó, rendben.

Na, szerinted melyiket válaszoltam a három közül? A helyesen tippelők között kisorsolok egy pántlikázott áruvédelmi csíkot.

Láttam este Osamát, a filmet. Azt gondolom a mozit erre találták ki.

Ch! Nincs kapcsolat Tanksapka és a Knedli között. Báááááár...

szombaton Thai Chi egész nap Szigetszentmiklóson, masszázst is fognak ottan oktatni, majd ha lesz rá jelentkező, kipróbálok egy két nagyonjó fogást. Vasárnap meg Knédlitúra. És ha esik?

Ma megint eldobtam a mobilom, szegény.

És most?