Ceci n'est pas une pipe

hétfő, október 11, 2004

Szuperman Halott!

Csak az unokaocsem meg ne tudja.

Ma felhivtak, hogy bar ok megtettek mindent, megse maradhatok a tutijoban. bar gondolom sokat nem tudtak tenni, mar ez is vegtelenszer tobb, mint amit a fonokom tett ertem. vannak elatkozott projektek, most fut par ilyen az eletben, de sebaj.

Ja es tegnap rendesen beszoloztem az anyukammal es hajnal kettokor csodalkozva neztem az orat, miert is ebredtem fel. Aztan jott az uzenet az agynak: Huston we have problem. Fajansz feszkemen kotlottam egy keveset, majd vissza-ajcsiztam.

Azt tanultam kozvetve egy mongol javasembertol, hogy orajarassal ellentetes iranyban, okollel maszirozni kell a beleket, jol belenyomva, ugy elmulik a csikaras. es tenyleg. ez az orajaras egy kicsit kilog a sorbol, honnan tudta, merre jar az ora? Miert pont ellentetes iranyba? e s jobb vagy balkezzel? Mindegy, muxik.

Szakadnak a szalak korulottem, es nalam is recseg.