Ceci n'est pas une pipe

péntek, szeptember 03, 2004

Most akkor legyek Skinhead???

Nem beszarni, nem vagyok suicid, miert is lennek, hiszen az elet szep, mi sem peldazza ezt jobban, mint az az orom, amit akkor ereztem, amikor ma reggel* feljott ram az a Timberland gatya, amit mar lassan egy eve nem tudtam hordani. Viszont az index.hu megint tudott ujat mondani.

A cikk jo, csak sajnos folyamatosan szkinhed tortenelemrol beszel szkinhed tortenet helyett. Tortenelem csak egy van, dragaim!

Reggel ezt hallottam az utcan, a Hollan- Csanady sarkan: "Az en anyam az a legnagyobb ize, Polgari Koros, bazmeg" Mondta a harmincas holgy a masiknak.

A Mancs egyik kepalairasa: Ria Ria Drogeria! (aki kitalalja, ki van a kepen, egyeves GMJ elofizetest nyer)

Fonokom mondja, az o fonoke, aki uj es horvat, hetek ota nem kap notes hozzaferest. En a gyakornokomnak hamarabb elinteztem. Ide nekem a konyokpuszit!

Tegnap volt interjuhu is, kisse szkeptikus lettem utana. De mar felirt ra az orvos egy kenocsot.

Orosz Jozsef a Klub Radioban engem idegesit, szerintem nem tud rendesen kerdezni, demagog es dadog. Apamat nem idegesiti. Lehet, hogy az zavar, hogy hasonlitunk egymasra? Jozsi, hol vagy?

A menetleveliras, mint Demoklesz kardja lebeg felettem. Ha emiatt elveszik az autom, felmondok. Hat ez van.

*rizsa, de eszrevettem


1 Comments:

  • a cikk szerintem is informativ volt, mert nem tudtam szetvalogatni eddig tejjesen konkretan, hogy a ska, a punk, az oi, meg a szkinhead miben is ter egymastol, pedig nyilvan, kulonben nem verekednenek ossze. de azon elesen meglepodtem, hogy van antirasszista szkinhed, mert ez ugy hangzik, hogy ne ijedj meg rogton egy borfejtol meg bakancstol, mert ugye lehet, hogy pont nem utalnak, es te vagy a kocsog eloiteletes barom, ha ezert rogton rasszistanak/hungaristanak/fasisztanak nezed oket. na majd akkor, ha nem az uss szocska lesz rajuk tetovalva, hanem az, hogy ne uss, vagy az, hogy felek toled, ne bants. de hat a mai sracoknak fogalmuk sincs az ideologiarol, a lenyeg a buli, a csordaszellem, es a kollektiv verekedes - de nem igy volt mindig is? ez jon le legalabbis a "tortenetbol". azert a hungarista plakatkampany a nemmindegy, meg az allitolagos szellemi vezeto 26 eves (amugy rendkivul szimpatikus) filozofus-kolto diana...erted, korszellem, hivd szalasit mobilon, es loggolj be a weboldalon.
    dora

    By Anonymous Névtelen, at 12:38 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home