Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, november 09, 2006

Hamarposzt

Na, csak egy picikét jöttem ide, amíg felállt kedvesem a gép mellől, épp a velveten valami olyasmit olvasott, hogy valami ribi hegyet mászik valami barom miatt, szal hamar vissza kell adjam.
Drágáim, látom itt közvélemény nem lesz, bár naponta 20-an, 30-an azért csak benéztek ide, számos állandó olvasóm is van. Mé' hát a három is szám, nem?! naugye.
Mindegyikőtöket külön külön is szeretlek, én ugyan még a véleményetekre is kíváncsi lennék, de ti nem. Na igen, ez nem pipa, de Svájc se!
Jóvan, mennyünk tovább.

Ma reggel bicajoztam asszem idén utoljára. Képzelt riport:
- Ilyenkor milyen biciklizni?
- Most igazán jó kerékpározni, nem annyira van meleg, elképesztően nagy a dugó, süt a nap, mi kellhet még?
- Nincs túl hideg?
Hideg? , Oh ugyan, ha az embernek van egy jó kabátja, egy fület takaró spkája , vastag nadrágja, ami a térdét védi, kockázat nincs, 1-2 fokig remekül lehet hajtani!
- De rajtad baseball sapka van és nyári nadrág!
- Persze, mert én akkut konstans hülye vagyok Kvázi! Uszkve.
- Köszönjük!

Még több bringát a buliba! című mellékletünket olvasták.
Sajnáljuk.

Ma folyamatábra készítés közben Parti Nagy Lajost hallgattam, kissé csodálkoztak kollégáim, ilyen tevékenység közben miért borulok zokogva az asztalra, rázkódtam, mint dinnyés szekér a hegyoldalban...

Na jóvan, tiszta búza, elvtikéim!