Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, november 05, 2006

Kisebb felújítások a blogon

Eljött a szar idő, remek lehetőség nyílott egy kis firssítésre, de még mindig nincs olyan template, ami tetszene jobban mint ez, szal marad. Az utóbbi időben bevezetett "2 fotó az internetről előbb megágyazza a mondanivalót, majd a post" rendszert megszokhattátok már, ha utáljátok, kérem itt kommentben jelezni, nem baj, bírom a kritikát, mint Sztálin.
Most újra lett szavazás, kérem megszavazni, hogy lehessen szavazni és akkor én kérdésekkel jövök elő.
És hogy közösség legyen, egy csomó blog linket is tettem, van amelyik beszédes, van amelyik képes, az interneten találtam őket, én is klikkolgattam jobbra balra.
A kagylótésztát félig megfőzve vajas-zöldfűszeres-majonézes-mustáros májkrém töltelékkel megtömtem és tejföllel sajttal a tetején beraktam a sütőbe. jó lett.
Ja, egyébként meg blogokat, meg híreket, meg minden internetet egy ideje a www.netvibes.com segítségével olvasok, RSS feed rulez.
Köszönöm a figyelmet.

1 Comments:

  • énnekem nem mindig gyönnek be ezek a képek... jobban szeretném a saját képeidet látni. punktum. (most akkó csomagolhatok gulagba vagy maradhatok még otthon kicsit?)

    viszont netvibes rulez! szal kössz a tippet.

    By Blogger Andibubu, at 10:19 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home