Ceci n'est pas une pipe

kedd, október 17, 2006

Yammmaaas!*

Na megjöttünk! Zuhogott!! nem röhög, együttérez!

- Én mindig csak arra gondolok!
- A presszókávéra, tudom...

Ilyen és ehhez nagyon hasonló. A barátnő, az nem kutya, és ez új helyzetet teremt. Gondoltam a homokban sétálva, és milyen igaz, milyen mélyenszántó gondolat, ah oh ih, hogy oda ne rohadjak. Ja, hogy miva?? gondolhatja a (nyálas kitörölve, itt csak magamat cikizhetem) nyájas olvasó, a nyájakról majd később, szal már megint elkalandoztunk, nem csak gondolatilag, hanem hát effektive, volume, Krétára, a kretének földjére. nem én mondom, ők hirdetik. Volt, hogy szemerkélt, volt, hogy határozottan esett, volt, hogy percek alatt bőrig áztunk. A non plusz csimborasszó akkor következett be,amikor egy helyre tyütyütyü kocsit toltam főfele a kis utcában a reptérre menő buszhoz, (150 m) ezen a távon a konkrét bokáig érő vízömledéken által a zuhéban tökig, igen kérem, tökig elázás volt. Nyájak már pedig vannak, krétán szám szerint, mert hogy én mondtam, ugye, több a birka/kecske mint az ember, bár szaporodás- technikai szempontból ez néha kicsit összvemosódni láccik a nagy üres semmiben odafenn a hegyek között.
Szóval elmentünk együtt nyaralni, mentünk volna inkább a Margit szigetekre... na mindegy. Idő nem volt idilli, de a (társaság kitörlölve) szűkebb kör viszont annál inkább. Jó a csajommal nem jól nyaralni.
A cég, sárga, meg német, nem akarom leírni Neckermann. Az idegenvezető Thomas Cook zakóban, Tamás névre hallgatott, meghívott minket egy koktélra, ha már így meggyüttünk. A koktél gépi narancslé volt, a társalgás célja, hogy minnél több alternatív programot tőle vegyünk meg, de mihamarább. tripla áron. nohiszen. a hab a non plusz ultra daisy-n az volt, amikor mindezek után bejelentette, hogy nagyon elfoglalt, itt vannak az osztrák (értsd fizetős) vendégek, ezért a fogadóórája hétfőn 19:30-tól 19:45-ig tart és volt, aki el is ment, három kérdés után elhúzta a belét. A tenger meg zúgott, hullámos volt és ki gondolná, hogy Líbiával van szemben Kréta..?
Béreltünk bogarat. azon mentünk két napot. aztán meg lábon, mint a bogarak. ez egy nagyon csúnya plágium. nyitható tetejű, éxinkék bogárt béreltünk. jajajazaaaanyira buláj!
A végén otthagytam a recepción a sok német nőci magazinok, a holland utánfutó magazin és FHM mellett a magunkkal vitt mancsot, ést és a repjegyet. itthon meg várt az itthon, a papám, meg a fűtési szezon. end of storry go to bed!