Ceci n'est pas une pipe

péntek, szeptember 29, 2006

Bloggolásgátló

Mostanában annyi minden van, hát nem ér rá az ember pötyögni állandó jelleggel! Most, hogy már aludni sem brok -valami zöld kígyókat álmodtam, amik kicsik voltak az asztalon, aztán felfúvódtak, mint egy béka, aztán kinyúltak, mint a nyílvessző, és nem vártam meg, mig az arcomba csapódnak, inkább felébredtem- na szóval gondoltam leülök, írok. Nade mit? Hogy a csajom egy elég szép kéziperzsát hozott a közösbe? Vagy azt, hogy egyre több a lakásban a rózsaszín, egyáltalán a szín? Ez is melós ám, jól csinálni...

Elkúrtuk. Oszt jó napot! Össze vagyok zárva egy jó csomó emberrel. az év végén sztem ki fognak rúgni. Hát ilyen ez az élet, egyszer fenn, egyszer a büfében, és már ennek is politikai tartalma van. Tegnap Elnöknőket néztünk. Muhaha.
Tegnap jött a hír, hogy Subbacultcha nincs többé. Volt egy dublini újság, hasonlóan beszólós undurground popculti lap, ottjártamkor az utolsó jelent meg, elhoztam, tán még meg is van.


Kicsit értelmét veszti minden.