Ceci n'est pas une pipe

szombat, szeptember 02, 2006

olvasótávol

elmesélnék nektek hosszú történeteket, de egyrészt épp most töltöttem le a google earth beta verzióját, másrészt valahogy nem jön az ikklet. 5 napja azon merengek üres perceimben, kijaza babel girl. őszintén szólva rá is kerestem, nagyon kedves, hogy velem is foglalkozik, bár nemtom, ilyen nagyszabású projektek mellett mér pont az írásaim elmaradása miatt lesz unalmas.

"PRESS RELEASE: Babel girl raising money for the Entertainment Software Charity
Babel is full of resources and this time it is for charity. Chloé Giusti, Business Development Executive at Babel Media, will be climbing Mount Kilimanjaro, highest mountain in Africa, in three week time, to raise fund for the Entertainment Software Charity."

Közben volt szkopjei lakhelyem tetejét nézem, dobog a szívem... na de a nosztalgia se a régi, ahogy azt már unalmasig szoktam mondogatni, hogynemondjam már rég megmondtam, ugye. Szóval az egész oda akar kijutni, ha akarna egyáltalán, hogy tényleg nemtom kik vagytok. mármint akik olvastok. triviace megmondva basztok kommentelni. nem szép. pedig én írnék olyat ami tetszik, vagy amit kértek*, meg kurva kiváncsi lennék a véleményetekre, (most pl mit nézzek meg, a kilimandzsarot? a fujit? tudtok süllyedő halászhajó koordinátákat? rohanó bölénycsordát, ami kilóméter hosszan verték fel a homokot).Naponta kábé 20-40 ember néz ide be, egymásra se vagytok kiváncsiak? nahááát...

(*vagy nem)