Ceci n'est pas une pipe

szerda, szeptember 06, 2006

Adam's Family, de komolyan

¿Dónde prefiere comer y cómo? ¿Cuáles son las costumbres que aún se practican en su casa a la hora de preparar los alimentos y, sobre todo, de disfrutarlos? ¿Cuál es, también, el plato típico de su familia? Comparta con nosotros sus anécdotas.

para nosotros sus anéctotas. Nincs mit tenni, barátim, meg kellett nézni, Almodovar, Volver, és persze az angyali Penelopé Krúúúúhúhúhhhúúúzzzzszzsz. NNNaaaa... vegyünk egy kis sorstragédiát, mint mondjuk a Hatás alatt álló nő (Woman under the pressure, majd nézd meg az imdb-n, úgyse láttad, bunkó), címűt, keverjük meg néhány keresetlen ötlettel a Very Bad Things-ből (azt bezzeg láttad, bunkó!), na, ez így még nem az igazi, adjunk még egy kis sorstragédiát, óh, igen, megvan, itt ez a remek angol film, Secrets and lies (na jó ezt is láttad, javulsz, minden meg van bocsátva), így már elég jó, de még kell a címben már emlegetett Adam's Family, komoly arccal, siránkozva, az egészet belengi annak a filmnek az emléke, ami egy házról szól, de három generáción át halnak az emberek, tudod, na, ahol az 50-es években otthoni, házhozjövős küret is van, na most meg nekem nem jut eszembe, hát mekkora bunkó vagyok én,... na szal az, és mehetünk! Almodovar? szinte már nem is kell, csak egy csapat elhasznált vén banya, meg persze a keleti szél, és végül, de nem utolsóként egy mosolygós TV stáb fagyasztóládával. Szenvedtem, mint állat, telefont bizgeráltam, mittomén, mint kakukk a fészekben, úgy ültem, de bassza meg, megint egy csapat aberráta, és mégis jó a film... túl jó. Akár Nógrádban is megtörténhet. Vagyis, sajnos meg is történik... csak hát Penélope Krúúúúhúhúhhhúúúzzzzszzsz, ugye, az nincs seholse