Ceci n'est pas une pipe

kedd, május 23, 2006

papír mizéria

Szal XIII sucks, BM rulez, O*P sucks.

ez van srácok!

bővebben: hétfőn egész nap az önkormányzat (élen jár az e-önkorm. terén, egyébként a lórarát), által mondottak szerint anyakönyvi kivonat és orv.ig után kajtattam. ma reggel a BM kartonozójában kiderült, hogy erre a kettőre nincs is semmi szükség. mindegy, anyakönyvi kivonat szebb, mint a diplomám, bekeret, falrakiszög, büszkén mutogat! ja, meg kipufog. naszóval, egy orvos se segített, mire blogtársnak eszébe jutott, hogy van neki egy ilyen ismerőse, zugorvos, távgyógyít, számlagyáros, mindegy. Odamentünk, hát láss csodát, doki valószínűleg nem volt benn, mert az asztal mögött egy sporthorgász ült, ahogy kell zöld sokzsebes mellény, minden szerelődobozban, stetoscop szal, ha menekülni kell, 10 perc alatt minden mozdítható. Ilyent én még nem dzsanáztam, az hótziher! Mindegy, nagy nehezen ez is meglett!
Reggel hétre beálltam a központi kartonozó elé, ott enyém lett az első biléta, fotó szar lett, lakcímkártya kész is, hát persze, mindegy, a kiszolgálás viszont elsőrendű, hétfőre mehetek a jogsiért, addig meg A/4-es papírral vezethetem az ipari áramot.
Az iroda melletti kis bankfiókban meg aszonták, hogy a pótkártya 3 hét. anyátok könnyes balbokája, nade tényleg! BM lekörözi a bankot. eh... (R. pihennyé ne dógozzá, nem azér)
Aztán csak megajándékoztam magam egy szép píztárcáva, a mammutban teljeskörű piackutatást végeztem, kártyák elhelyezhetősége, puhaság, aprópénz, rekesz mérete, és persze ár tekintetében.

Közben pedig szerelmes vallomásba illően köszöntem meg már megint telefonon a szülinapi ajándékot, tortát, leginkább az odafigyelést, a meglepetést, minden más barátom helyett is Zz volt a király, ezt megjegyeztem!Nade tényleg...

Szóval ott tartok, hogy már megszülettem, van lakhelyem, útipasszusommal együtt meg már személyiségem is igazolható, vezethetek is áramot a BM áldásával. Pénztárcám is van, szóval minden halad!