Ceci n'est pas une pipe

hétfő, május 22, 2006

hát... hát.... hát most mit mondjak?

Vadvíz, vazze.... Úgy paráztam, hogy nem érek oda időben, hogy mi értünk oda elsőnek. Ennek eredményeként mondjuk a kapitány az utolsó határ után olyan rosszul lett... hát de persze, letüdőzte a szerpentint! Ugráltunk ki a kocsiból útközben, hogy azér mégse a kocsiban, baj nem lett, azaz, hogy de, de akkor még nem lehetett tudni. Szal odaértünk, eveztünk egy libalegelőset, bár jól belehúztunk, hátizom fájások, szállásba beköltözés, hol is a pénztárcám... a személyéim... hát igen. Az nem van. seholsenem. Vissza az olasz határig, az összes átöltözés ,rosszúllét helyére, mindenkinek elmeséltük, hogy igen, én vagyok az a lúúúzer, nem-e nem. teljes riadó, kulcs a virtual tennantnál, útlevél otthon, szal lett nagy rohangászás, az egyetlen konstruktív már megint a nővérem volt, ő felhívta a határt, ők meg mondták, mi legyen. az lett. Az mondjuk vicces is volt, a határon egy ad-hoc nemzetközi megállapodás keretében papírok nélkül engedtek át, a magyar ügyeletes intézte, épp fültanúja voltam, íme:
- Átengeditek? - kérdezte, majd a szlovén tiszt kezébe nyomta a rendszerből fényképemmel kinyomtatott doksit a szlovén határőrnek, aki így válaszolt:
- Aha

Így legalább viszont G. vezetett visszafelé, ráadásul a Júlia alpokon keresztül, 800-ról felkapaszkodtunk 1600-ig úgy, hogy egy kb 200 métert mentünk jobbra, balra, ilyen durva szerpentint én még nem pipáltam.

Na ebből elég. Kicsit nehezen gépelek ,a dobókötelet el kellett kapni, mert a legdurvább zúgón azér csak sikerült beborulni, ez a második nap volt, egyébként meg naon szépen jöttünk lefelé, esett az eső, mint állat. Van egy hely, ahol a szokásos 10 méter széles folyó kb1-2 méterre szűkül, két szikla között rohan lefelé, na itt a szikla fölött, a vállunkon vittük a hajókat, de aztán, ahol ennek vége, és a két sziklafal között van egy nagyobb hely, kb 6-7 méterről előbb a hajót dobták be, aztánugorjál utána. hát az állat.


Az egész hétvégén egy képet csináltam. Megálltunk már a magyar oldalon egy étteremnél vacsorázni. Konverzáció a pincérrel:

- Konyha van?
- Persze! A hetvenes években épült! (megjegyzezm ,ez látszott is...) és még sokáig lesz is!
- Tudunk vacsorázni?
- Ilyenkor? Ilyenkor már nem főzünk, de ha Pest felé mennek, innen 600 méter az autópálya, egy óra alatt otthon vannak...

4 Comments:

  • Szal ezér' nem vetted fel a telefont... :))) Én meg Varsó kedd-szerda... Utána értekezés. É.

    By Anonymous Névtelen, at 1:30 du.  

  • Ja és a fotód klassz. :) É.

    By Anonymous Névtelen, at 1:32 du.  

  • Jóvan É! várunk vissza Varsóból, vajon választ várhatunk-e: vakációra voltál varsóban, vagy végeznivalód végett vezetett vándorlásod Varsóba? szal, hogy mi a faszt keresel te ott? vazze!

    By Blogger TKJ, at 11:15 du.  

  • Na azt azér' nem ott. Követ fejtettem a bányában, de már ismét itthon. :)

    By Anonymous Névtelen, at 9:42 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home