Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, április 09, 2006

"Haben Sie GeXed?"

Kérdezte szembeszomszéd, azért ez jó, jó itt lenni. Annyira nagyon rendben van ez a hétvége, hogy nagyon. Ezt most nehéz kifejteni, de minden annyira nagyon megatutter, smooth&cool, király-sirály, konkrét császárság, kese, faja, zsír, pure élvezet.
Részletet:
Kenuztam a telek előtt az utcában.
Ritka nagyot roptam, mulattam a Tűzraktérben, barátok, buli, olvadt cipőtalp
Szombati kúlásg, tavaszi Lisztfecó kirajzás, ebéd, jegeskávé, napsütés, Magyar Narancs, hűdejónekünk mondás, (és tényleg)
Szombat délutántól annyira jó volt, hogy a szervezet termelte a csokoládét
Capote nézés, jó film Seym Úr egy jó színész
Vasárnap voks leadás, pont, mint máskor, szeretem, hogy még a választási bizottságban is ismerős mosolyog vissza rám. Induláskor a kedves család a házban megjegyezte, hogy menjek csak szavazni mint minden rendes.......... állampolgár. : ) Ezt csak mi értjük, nem fejtem ki.
Nővérem és család láthatóság, élénk kölykök, a KFC-ben a gyerek azt játszotta, hogy a játszóházból kihrodta a defektes golyókat, hogy dobjam ki.
Mi jöhet még? Szól a copicon, mosok, besüt a nap, és még vákuum ruhazsákot is vettem.