Ceci n'est pas une pipe

péntek, február 10, 2006

Kontrasztok. mármint én?

Először is levettem a szemüvegem. Szemüveges vagyok. Én. Azt mondják a szigeten készített rólam egy képet egy fotós, majd miután a nagyanyám az SZTK-ban, miután átvete a szemüvegét, meglátott a falon egy poszteren, Vigyázzunk szemünk fényére! felirattal. Most meg tessék. Milyen reklám-vc

És itt felálltam egy pillanatra, pont erre várt a legkisebbik kiskrapek, aki tegnap még nagybeteg tüdőgyulladás gyanús volt, felült az asztalra és hopp! már postolta is a textúrát! : )

Na akkor folytatom a gondolatot. Hát ezt így nem lehet! Az ember benne van valami mély bús bánatos eszmefuttatásban, erre idejön ez az angyalképű, és postol... most már elszállt. A szeleburdi csalárd.

Ja igen. kontrasztok. Napközben megint pörgősen dolgoztunk, mint állat, két kulimunka között valami nagyot alkottunk, aztán elmentem isten házába, hogy hallgassak. Hallottam is! Először nagyon gyatrát, aztán nagyon okosat.

És kifelé a kiszúrt csajszi még oda is köszönt nekünk! Be voltunk aranyozva, picit...

Ja és akkor még itt van Moszkva is...