Ceci n'est pas une pipe

szerda, január 18, 2006

Letörött a széktámla?

Tegnap senki nem hiányzott az osztályon, így se gépem, se asztalom nem volt, hát elkezdtem telefonálgatni, rügyintézni. Bérszámfejtést hívtam, belátom hiba volt, azonnal le is basztam a telefont, jómindegyvisszhall, bammm. Végül az egyik gyerekkórházat hívtam, a honlapon megnéztük mik vannak, hát nemibeteg gondozó nem volt a listán, mindegy, lássuk szemészet, jé, ott van névvel, tel mellékkel, akit én, csör, csör, Nőgyógyászat, mondja a blazírt női hang. ööhhh, ööhh, (közben azt nem mondtam, na mi van, letörött a széktámla?) hogy hát én a szemészetet keresem... új mellékük van, onnan már minden sinen van. Tegnap egy 15 Mb-os excel tábla modellt borítottam fel fél mondattal, az így nem jó. Aztán a mélypont az volt, amikor a baráti társaságban az egyik a papája igen súlyos állapotát taglalta, a másik megállította a pincért, hogy hát mi s van ebben a sült halban? aszittem torkon ragadom az úrifiút.