Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, február 19, 2006

Dolgok nem úgy tűnnek

A dolgok néha nem úgy tűnnek, mint ahogy, vannak nulla oldalú unszimpátiák, fel- felbukkan a VI-ik kerület, kiröhögöm a madárvészt, marhát eszem és nem gondolok a bolondulásra. És a gépem se úgy tűnt (el), hogy nincs meg, csak nincs meg.

Ez az eleinte lesz nehéz, ez is vicces. Még nincsenek programok (salza partira hívtak csütörtökre, na É., ez milyen?), nincsenek ismerősök, tudom, hogy sok lesz a tennivaló. apropó éhes is vagyok! Na ez az eleinte, ez nem sok, úgy egy, max két hónap lehet, aztán jobb lesz itt. Aha, csak addigra vagy megint otthon, vagy nagy szarban leszek. Mert tudniiliik, arra jöttem rá egy nagyon kedves hölgy társaságában, hogy ha mindent időben, jól megcsinálok, akkor azért, ha meg valami elmarad, akkor meg azért kell, hogy maradjak. viszont odahaza meg azért engedtek, mert csak annyit maradok. Az is nevetséges, hogy a májusban gondolkodom, mikor holnap se tudom hol áll a fejem.... hhihiihi...

Egy török étteremben ettünk, (nagyképernyős török adó) kebab, az tényleg nyárson sült és kebab, a körítés isteni, a tetejére itt sütött lufi kenyeret tesznek, ami szezámmagos és Skopjéban is csak egy helyen adtak ilyet, ott pizza kenyérnek mondják. Papírvékony, akkora mint egy vekni kenyér, és tényleg olyan mint egy lufi, amikor a sütőből kihozzák. A kávé híg lötty, mint a németeknél, de tejjel, pulover alá, faluhelyen, elmegy.

Még tegnap ettem egy remek jó pepper staket, szalonnás krumplival, jó, tudom, halszalonna volt, jóvan? Az ohridit utól sem éri, de azért finom volt. Utána viszont egy különösen jó édességet ettem, apanazs a neve, apa vízet jelent románul, szóval ők is elég jók a képzavarokban, krumpli méretű tészta, híg, de finom tejföllel leöntve, és kis lekvár van a tetején. Az egész összhangja, harmóniája valami üdítően fennséges volt.

Plazáztam délután, kétszer is elhagytam a vett térképet, semmi különös, csak a ferfi elegáns ruhában szembeötlő a különbség. könnyekkel sírtam, olyan szép nyakkendőket, ingeket lehet kapni, hatalmas választékban. otthon meg... a taxi viszont olcsó. Na persze Dacia Logan, de kit érdekel, csak hozzon vigyen. És ha már plazáról van szó, a helyi parlamentbe 10 Duna Plaza fér el, BM kiszámolta, én azt mondatam nagyzolva, 5 is elfér benne! Megint nem sikerüt nagyot álmodnom!

A szállodában a szobában lehet internetezni, azt írja a honlapjuk, meg autót bérelni, hát a bérautókat már láttam, drótot még nem. Meg az is van, hogy a szálloda étterme egy kínai étterem ott szolgálják fel reggelente a kontinentális svédasztalt. rántotta, virsli paradicsom. Az étterem szellőző nyílása meg az ablakom alatt van, a légkondi nagy nyekkenéssel veselkedik neki a mókuskerék harcnak, arra mindig felébredtem. meg arra, hogy kivel álmodtam. de azt inkább most hagyjuk.

hogy itt mi lesz???

1 Comments:

  • Hahó nagy utazó! Ha én vagyok É., akkor a javaslat, hogy menj el, még az is lehet, hogy jól fogod magad érezni. Mikor amőbázunk legközelebb??? :)))

    By Anonymous Névtelen, at 1:08 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home